Bewertungen von Hiro Sushi Amstelveen

Neue Beurteilungen

5.0
Lou
12 Mai 2024

Heerlijk vers altijd!

H
11 Mai 2024

Heerlijk gegeten weer en supersnelle levering!

Nick
4 Mai 2024

Top!

Lyd
30 April 2024

Snelle service. Super verse sushi, vriendelijk personeel. Tot de volgende keer.

Lies
28 April 2024
Lienke
27 April 2024

Kraakvers! Echt goed

Marlies
20 April 2024

Heerlijk verse spullen, mooie happen en op tijd bezorgd. Heel fijn!

W.J.Terpstra
19 April 2024

Tevreden!

Fanny
18 April 2024

Heerlijk smaakvol vooral de crispyrolls Harde werkers die kwaliteit leveren

Karin de Goede
18 April 2024

Oh het was weer zoooo lekker!!!!

Steven
15 April 2024

Heb een bestelling voor ophalen gedaan. Ging makkel en snel. Heerlijk genoten hoor, ideaal!

m. soet
14 April 2024

goede website, vlotte bezorging en hele lekkere sushi. Wat kan ik nog meer wensen?

Hana
11 April 2024

Wij zijn fan van de avocado dragon roll en de ebi tempura roll, heerlijk vers dat proef je meteen geen droge rijst en lekker royaal met de avocado en saus en heerlijk op juiste temperatuur geleverd đŸ€©

Maja
4 April 2024

Snel bezorgd en heerlijk geluncht. Net als andere keren. Jammer dat de bezorger/kok zijn handschoenen waar hij eten mee maakt nog aan had tijdens de bezorging.

Sylvia
2 April 2024

Royale porties, vers en op tijd bezorgd op een vriendelijke wijze.

D.J. Varkevisser
1 April 2024
Hans Visser
31 MĂ€rz 2024

De lekkerste sushi in deze omgeving. Heeeeeerlijk!!!

Philip
30 MĂ€rz 2024

Superlekkere sushi, echt heerlijk. Alleen de yakitori misschien beetje taai,.

Lies
30 MĂ€rz 2024

Heerlijk!

GĂŒrbĂŒz Salman
28 MĂ€rz 2024
Marina
26 MĂ€rz 2024
Marina
25 MĂ€rz 2024

As always great service with fast delivery and amazing food! Thank you Hiro Team!

W.J.Terpstra
17 MĂ€rz 2024

Dik tevreden!

Frank van Mourik
17 MĂ€rz 2024
Luuk
17 MĂ€rz 2024

Yakatori en garnalen helaas al koud bij bezorging. Zaten eerst in aluminiumfolie nu in oapier. Wellicht toch weer folie gebruiken.

M de Wijs
16 MĂ€rz 2024

Bezorging prima en heerlijk gegeten.

E.Ernst
15 MĂ€rz 2024

Het eten was lekker maar helaas waren de warmen maaltijden bijna koud.

Haska
14 MĂ€rz 2024
Bechir
9 MĂ€rz 2024
Marlies
9 MĂ€rz 2024

De sushi was heerlijk, vers, mooi gepresenteerd en de warme gerechten goed warm. Voldoende gember, wasabi en soja. Helaas was de yakitori niet helemaal gaar.

Frank
9 MĂ€rz 2024

Erg goed En bezorging mooi op tijd (15 minuten na geplande tijdstip vind ik op vrijdagavond gewoon goed!)

Anna
6 MĂ€rz 2024

Jammer dat er geen sojasaus, gember en wasabi bij zat. Gelukkig had ik nog wat van vorige bestelling, maar als jullie op je site zetten dat dat er gratis bij komt verwacht ik dat ook. Als je het apart moet bestellen moet je dat aangeven :(

Antwort von Hiro Sushi

Beste Anna, het erg spijt me!

Chu-Chin Hsu
6 MĂ€rz 2024
Linda
3 MĂ€rz 2024
Nina
2 MĂ€rz 2024

altijd goede kwaliteit sushi en pokebowls en altijd optijd bezorgd, niks op aan te merken! :)

GĂŒrbĂŒz Salman
1 MĂ€rz 2024

Hiro Sushi
 what else?

Frank van Mourik
1 MĂ€rz 2024

ondanks acties en dus waarschijnlijk drukte, toch aflevering op tijd en zoals gewoonlijk erg lekker!

Karin de Goede
29 Februar 2024

Het is en blijft al jaren de beste đŸ‘ŠđŸ»đŸ‘ŠđŸ»đŸ’—đŸ’—

GĂŒrbĂŒz Salman
28 Februar 2024

Always the best food, best service. Thanks

Lies
27 Februar 2024
Rosanna
14 Februar 2024

Hele goede prijs kwaliteit verhouding en verse vis.

H. Nibte
8 Februar 2024

De bezorging ging vorige keer niet goed en waardoor we nu korting hebben gekregen. Zowel het eten als de bezorging was deze keer uitstekend.

Bechir
6 Februar 2024

Is a bite expensive but the food was so tasty , fast delivery a.d nice packing

Sylvia
1 Februar 2024

Klantvriendelijk

Karin de Goede
1 Februar 2024

Het was weer zooo lekker!!!!

Lyd
25 Januar 2024

Altijd goede service en heerlijke gerechten.

Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel lyd

Tamara
25 Januar 2024

Lekker eten en vriendelijke mensen

Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel Tamara!!!

René Bruijstens
21 Januar 2024

Uitstekende kwaliteit - heerlijke Sushi en goede service

Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel René

Karin de Goede
18 Januar 2024

Allemaal nieuwe dingen op de kaart en super lekker!!! Het was weer top!!!

Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel Karin!!!

Marieke
15 Januar 2024

17.15 besteld met gewenste bezorgtijd 19.15. Helaas pas 19.50 bezorgd. Om 19.30 lieten ze weten dat het alweer klaar stond, maar er geen bezorger was. Gelukkig heeft dat de kwaliteit niet verslechterd, beste sushi ooit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Hiro Sushi

Beste Marieke, Hartelijk dank voor uw tevredenheid over onze sushi, Het spijt ons, want de bezorging was niet op tijd. We hebben veel nieuwe sushi producten en maaltijden Aziatische wok. wij hebben het erg druk, Ook hebben wij gemerkt dat de bezorgtijden van etenswaren niet op tijd geleverd kunnen worden, Wij hebben aanpassingen gedaan, In de toekomst zullen we meer medewerkers.

Linda
8 Januar 2024

Eten was erg goed en lekker, echter als je een bepaalde tijd afspreekt en een uur later nog niets ontvangen hebt, is het misschien beter als restaurant zijnde , om een telefoontje te geven aan de klant dat het druk is en later wordt. Dan weet de klant waar hij, zij, aan toe is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel Linda en bedankt voor uw beoordeling, Ik heb met mijn team gecommuniceerd, we zullen ons nog Best gaan doen.

Karin de Goede
6 Januar 2024

Zoooo lekker weer!!!!

Antwort von Hiro Sushi

Bedankt voor de mooie woorden,Karin,Tot snel!

Ro
4 Januar 2024

As always

Antwort von Hiro Sushi

Dank je wel Ro

Frank
4 Januar 2024
Antwort von Hiro Sushi

Dankjewel Frank

Martijn - Amstelveen
30 Dezember 2023

Heerlijke Poke Bowl en snel geleverd door vriendelijke bezorger.

Mar Delmare delmare02@yahoo.com
25 Dezember 2023

Was superlekker, geweldig aan de telefoon geholpen door Zhen! We komen terug...

Antwort von Hiro Sushi

Dat fijn zijn als u blij bent.dankjewel,tot snel

Karin de Goede
22 Dezember 2023

Weer super lekker!!!!

Lex Bosboom
21 Dezember 2023

uitstekend , warm bezorgd en erg lekker

Juan
21 Dezember 2023

Was weer heerlijk: Vers, goed van smaak, mooi geserveerd

Karin de Goede
16 Dezember 2023

Zoals altijd weer super lekker!!!

Karin de Goede
11 Dezember 2023

Ondanks de drukte nog altijd super goed en warm eten!!!

Dani
11 Dezember 2023

Lekker en op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Claudia
9 Dezember 2023
Anja van Leeuwen
5 Dezember 2023

In tijden niet zulke lekkere sushi gegeten. Heel vers en smaakvol. De sushimi was boterzacht. De bezorging was ook keurig op tijd.

Lyd
5 Dezember 2023

Goede, snelle service. Heerlijk, verse sushi.

Juan Plijnaar
3 Dezember 2023

Was heerlijk en super vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin de Goede
2 Dezember 2023

Geweldig weer!!!!

Robert Geijsel
30 November 2023

Altijd goede sushi, nooit te klagen.

Hanna Chornai
29 November 2023

Fresh, good guality

Karin de Goede
23 November 2023

Geweldig weer!!!!

Ton
22 November 2023

Voor het eerst zelfstandig besteld ; hele puzzel om juiste samenstelling te maken

Bernard Drop
20 November 2023

Sushi is altijd heerlijk en compleet. Nu een kortingsbon gebruikt en de bestelling afgehaald. De bestelde yakitori was echter niet geleverd. Jammer van de korting

Linds
20 November 2023

Was weer erg lekker en goed verzorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin de Goede
15 November 2023

De sashimi smelt gewoon op je tong zo zacht 😛😛😛😛

Y liu
14 November 2023

Super lekkere sushi zoals altijd!

Marina
13 November 2023
Marina
6 November 2023

Our company recently placed a substantial order with Hiro Sushi, and we were highly impressed with their exceptional customer service. At our request, they ensured the delivery was made before their opening hours, showcasing their dedication to meeting our needs. The quality of the food was outstanding, leaving everyone thoroughly satisfied. Their attention to detail and commitment to customer satisfaction made our experience truly delightful. We wholeheartedly recommend Hiro Sushi for their excellent service and delicious sushi.

Freek Blankemeijer
5 November 2023

Altijd erg lekker gegeten van jullie, maar, zoals telefonisch al gemeld, deze keer smaakte het minder. Het leek alsof de rijst anders was. Het smaakte een beetje klef. Dat ben ik niet gewend en hoop dat het eenmalig is geweest of aan mij heeft gelegen.

Judy
4 November 2023

Was heerlijk

Karin de goede
2 November 2023

Geweldig!!!!

GĂŒrbĂŒz Salman
2 November 2023

Try Yakiniku
 excellent


Karin de Goede
26 Oktober 2023

Top weer!!!

Karin de Goede
23 Oktober 2023

Was echt weer top!!!

GĂŒrbĂŒz Salman
20 Oktober 2023

Best in town😊😊😊

Douwe
20 Oktober 2023
Karin de Goede
17 Oktober 2023

Was weer geweldig!!

Karin de Goede
16 Oktober 2023

Super lekker!!!

Karin de Goede
12 Oktober 2023

Fantastisch

Karin de Goede
5 Oktober 2023

Toppers!!!!!

Paul
2 Oktober 2023
Karin de Goede
27 September 2023

Het was weer echt zo vreselijk lekker!!!!

Jovana
23 September 2023

Altijd top!

Karin de Goede
22 September 2023

Super was het weer!!!

Jacco
20 September 2023

Hiro is en blijft onze favoriet als het gaat om het bestellen van een Poke Bowl. De bezorging is keuring in orde en snel. De Poke Bowl (alle 3) met Hiro Spicy dressing echt super lekker!!

GĂŒrbĂŒz Salman
19 September 2023

Best od best
 Thx

j.choufoer
16 September 2023

super lekker gegeten. alle gerechten echt heerlijk 
. nu al zin in de volgende keer!

Ro
14 September 2023

Jongens het was weer heerlijk! Dank voor de goede zorgen elke keer weer

Karin de Goede
10 September 2023

De sashimi was ook weer zo super!!!! Smelt bijna op je tong zo zacht!!!

JH
7 September 2023

Verkeerde gerecht geleverd. Manager niet aanwezig om zaken (telefonisch) te corrigeren, dus erg slordig en klantonvriendelijk. Bovendien kostte dat verkeerde gerecht minder dan dat ik betaald had.

Karin de Goede
3 September 2023

Zoals altijd weer super lekker!!!