Reviews from Hiro Sushi Amstelveen

Recent reviews

5.0
Marjolein
17 February 2024

Heerlijke sushi. Jammer dat de bezorger 40 minuten te laat kwam, terwijl de bestelling eind van de middag al was doorgegeven. Hij heeft wel zijn excuses aangeboden, maar ik denk niet dat hij er iets aan kan doen.

Rosanna
14 February 2024

Hele goede prijs kwaliteit verhouding en verse vis.

H. Nibte
8 February 2024

De bezorging ging vorige keer niet goed en waardoor we nu korting hebben gekregen. Zowel het eten als de bezorging was deze keer uitstekend.

Bechir
6 February 2024

Is a bite expensive but the food was so tasty , fast delivery a.d nice packing

E.C. Berkhout
6 February 2024

Onduidelijk of vega nu wel met gebakken ei is. Wij kregen dit er niet bij.

Wouter Beentjes
6 February 2024

Bij mijn bestelling is het met de kipmaaltijd niet goed gegaan. Ik had noodles besteld, maar kreeg witte rijst en ook de cola zero heb ik niet ontvangen. Daarnaast was de hoeveelheid groenten en kip aan de lage kant. Het was met name witte rijst wat ik at.

H Liu
4 February 2024

Helaas werd Yaki Udon geleverd ipv Tori Yaki Udon. Ook werd helaas geen blikje Cola Zero geleverd wat wel besteld is. Hopelijk gaat het beter bij de volgende bestelling.

Sylvia
1 February 2024

Klantvriendelijk

Karin de Goede
1 February 2024

Het was weer zooo lekker!!!!

Lyd
25 January 2024

Altijd goede service en heerlijke gerechten.

Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel lyd

Tamara
25 January 2024

Lekker eten en vriendelijke mensen

Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel Tamara!!!

René Bruijstens
21 January 2024

Uitstekende kwaliteit - heerlijke Sushi en goede service

Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel René

Karin de Goede
18 January 2024

Allemaal nieuwe dingen op de kaart en super lekker!!! Het was weer top!!!

Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel Karin!!!

Marieke
15 January 2024

17.15 besteld met gewenste bezorgtijd 19.15. Helaas pas 19.50 bezorgd. Om 19.30 lieten ze weten dat het alweer klaar stond, maar er geen bezorger was. Gelukkig heeft dat de kwaliteit niet verslechterd, beste sushi ooit!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Hiro Sushi

Beste Marieke, Hartelijk dank voor uw tevredenheid over onze sushi, Het spijt ons, want de bezorging was niet op tijd. We hebben veel nieuwe sushi producten en maaltijden Aziatische wok. wij hebben het erg druk, Ook hebben wij gemerkt dat de bezorgtijden van etenswaren niet op tijd geleverd kunnen worden, Wij hebben aanpassingen gedaan, In de toekomst zullen we meer medewerkers.

Linda
8 January 2024

Eten was erg goed en lekker, echter als je een bepaalde tijd afspreekt en een uur later nog niets ontvangen hebt, is het misschien beter als restaurant zijnde , om een telefoontje te geven aan de klant dat het druk is en later wordt. Dan weet de klant waar hij, zij, aan toe is.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel Linda en bedankt voor uw beoordeling, Ik heb met mijn team gecommuniceerd, we zullen ons nog Best gaan doen.

Karin de Goede
6 January 2024

Zoooo lekker weer!!!!

Reaction from Hiro Sushi

Bedankt voor de mooie woorden,Karin,Tot snel!

Ro
4 January 2024

As always

Reaction from Hiro Sushi

Dank je wel Ro

Frank
4 January 2024
Reaction from Hiro Sushi

Dankjewel Frank

Martijn - Amstelveen
30 December 2023

Heerlijke Poke Bowl en snel geleverd door vriendelijke bezorger.

Mar Delmare delmare02@yahoo.com
25 December 2023

Was superlekker, geweldig aan de telefoon geholpen door Zhen! We komen terug...

Reaction from Hiro Sushi

Dat fijn zijn als u blij bent.dankjewel,tot snel

Karin de Goede
22 December 2023

Weer super lekker!!!!

Lex Bosboom
21 December 2023

uitstekend , warm bezorgd en erg lekker

Juan
21 December 2023

Was weer heerlijk: Vers, goed van smaak, mooi geserveerd

Karin de Goede
16 December 2023

Zoals altijd weer super lekker!!!

Karin de Goede
11 December 2023

Ondanks de drukte nog altijd super goed en warm eten!!!

Dani
11 December 2023

Lekker en op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Claudia
9 December 2023
Anja van Leeuwen
5 December 2023

In tijden niet zulke lekkere sushi gegeten. Heel vers en smaakvol. De sushimi was boterzacht. De bezorging was ook keurig op tijd.

Lyd
5 December 2023

Goede, snelle service. Heerlijk, verse sushi.

Juan Plijnaar
3 December 2023

Was heerlijk en super vers

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin de Goede
2 December 2023

Geweldig weer!!!!

Robert Geijsel
30 November 2023

Altijd goede sushi, nooit te klagen.

Hanna Chornai
29 November 2023

Fresh, good guality

Karin de Goede
23 November 2023

Geweldig weer!!!!

Ton
22 November 2023

Voor het eerst zelfstandig besteld ; hele puzzel om juiste samenstelling te maken

Bernard Drop
20 November 2023

Sushi is altijd heerlijk en compleet. Nu een kortingsbon gebruikt en de bestelling afgehaald. De bestelde yakitori was echter niet geleverd. Jammer van de korting

Linds
20 November 2023

Was weer erg lekker en goed verzorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin de Goede
15 November 2023

De sashimi smelt gewoon op je tong zo zacht 😛😛😛😛

Y liu
14 November 2023

Super lekkere sushi zoals altijd!

Marina
13 November 2023
Marina
6 November 2023

Our company recently placed a substantial order with Hiro Sushi, and we were highly impressed with their exceptional customer service. At our request, they ensured the delivery was made before their opening hours, showcasing their dedication to meeting our needs. The quality of the food was outstanding, leaving everyone thoroughly satisfied. Their attention to detail and commitment to customer satisfaction made our experience truly delightful. We wholeheartedly recommend Hiro Sushi for their excellent service and delicious sushi.

Freek Blankemeijer
5 November 2023

Altijd erg lekker gegeten van jullie, maar, zoals telefonisch al gemeld, deze keer smaakte het minder. Het leek alsof de rijst anders was. Het smaakte een beetje klef. Dat ben ik niet gewend en hoop dat het eenmalig is geweest of aan mij heeft gelegen.

Judy
4 November 2023

Was heerlijk

Karin de goede
2 November 2023

Geweldig!!!!

Gürbüz Salman
2 November 2023

Try Yakiniku… excellent…

Karin de Goede
26 October 2023

Top weer!!!

Karin de Goede
23 October 2023

Was echt weer top!!!

Gürbüz Salman
20 October 2023

Best in town😊😊😊

Douwe
20 October 2023
Karin de Goede
17 October 2023

Was weer geweldig!!

Karin de Goede
16 October 2023

Super lekker!!!

Karin de Goede
12 October 2023

Fantastisch

Karin de Goede
5 October 2023

Toppers!!!!!

Paul
2 October 2023
Karin de Goede
27 September 2023

Het was weer echt zo vreselijk lekker!!!!

Jovana
23 September 2023

Altijd top!

Karin de Goede
22 September 2023

Super was het weer!!!

Jacco
20 September 2023

Hiro is en blijft onze favoriet als het gaat om het bestellen van een Poke Bowl. De bezorging is keuring in orde en snel. De Poke Bowl (alle 3) met Hiro Spicy dressing echt super lekker!!

Gürbüz Salman
19 September 2023

Best od best… Thx

j.choufoer
16 September 2023

super lekker gegeten. alle gerechten echt heerlijk …. nu al zin in de volgende keer!

Ro
14 September 2023

Jongens het was weer heerlijk! Dank voor de goede zorgen elke keer weer

Karin de Goede
10 September 2023

De sashimi was ook weer zo super!!!! Smelt bijna op je tong zo zacht!!!

JH
7 September 2023

Verkeerde gerecht geleverd. Manager niet aanwezig om zaken (telefonisch) te corrigeren, dus erg slordig en klantonvriendelijk. Bovendien kostte dat verkeerde gerecht minder dan dat ik betaald had.

Karin de Goede
3 September 2023

Zoals altijd weer super lekker!!!

Ann
31 August 2023

Quality of food as always excellent but Tonight’s order unusually took nearly 90 minutes to arrive.

Lyd
31 August 2023

Goede kwaliteit, vers en altijd op tijd klaar om afgehaald te worden.

GJ
27 August 2023

Lekker, gezond etc., maar wel weer een van de betaalde extra's op de pokebowl vergeten.

Lies
25 August 2023

Heerlijk gegeten! Je proeft dat het vers is, goede smeuïge avocado, lekker vis, bereiding van rijst... Alles klopt! Bezorging ook op tijd. Genieten!!

Van der H.
25 August 2023

Verkeerde bestelling ontvangen, smaakte slecht. De bezorging was goed.

Karin de Goede
20 August 2023

De beste!!!!

Karin de Goede
17 August 2023

Wat een fantastisch eten!!!

Karin de Goede
10 August 2023

Het blijft zo heerlijk!!!

Elly Bosman
9 August 2023

Het was lekker en keurig op tijd

Bea
8 August 2023

De tempura flakes waren totaal niet knapperig, alsof het oud brood was en bezorging duurde erg lang.

Ro
6 August 2023

Eten is altijd super goed. De bowl kan nog wel verschillen in maat.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erika
6 August 2023

Zoals gewoonlijk in 1 woord heerlijk! Snelle bezorging en alles komt heet aan. Top!

Karin de Goede
4 August 2023

Geweldig!!!!

Jay
3 August 2023

Best Sushi Restaurant in Amstelveen and Amsterdam. Fresh and delicious, staff is amazing!

Karin de Goede
30 July 2023

Helemaal top

Lies
28 July 2023

Heerlijk verse sushi! Dit keer voor het eerst de Crispy salmon erbij besteld.. echt een aanrader! Top!!

Joyce
23 July 2023

Snel en lekkerste sushi van amstelveen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Robert Geijsel
23 July 2023

Goede kwaliteit sushi. Heerlijke poké bowls Tip/wens: beetje extra wasabi en gember bij poké bowl zou wel fijn zijn. Soya heb ik thuis wel ☺️

Karin de Goede
23 July 2023

Weer fantastisch!!!

C
21 July 2023

De beste sushi in de omgeving. Bedankt weer voor de heerlijke gerechten

Lyd
20 July 2023

Snelle, attente service. Super verse Sushi.

choufoer
16 July 2023

goed geleverd en heerlijk gegeten. alles heel smakelijk!!

choufoer
16 July 2023

eten was heerlijk, maar een deel is niet geleverd cq verkeerd geleverd . geen jakatori ( wel besteld), wel crispy tori ( niet besteld). geen loempiaatjes bij de snack schotel ( wel besteld). heel jammer om daar thuis pas achter te komen. dan ga je niet meer terug, want je wil gasn eten dan… voortaan bestelling toch maar controleren bij afhalen in de winkel

Thijs
15 July 2023

Echt hele vieze sushi! De tonijn was bijna bruin en de zalm stonk naar oude zalm. De hele bak is na proeven de container in gegaan. Bezorging ca 1 uur. Voor dit geld kun je uit eten. Je veracht daar lekker vers eten voor te krijgen.

Dubois
13 July 2023

Very good as always

Karin de Goede
11 July 2023

Echt de beste!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marianne
5 July 2023
Karin de Goede
4 July 2023

Blijft toch echt de beste!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karin de Goede
30 June 2023

Zoals altijd weer geweldig

Karin de Goede
26 June 2023

Terug van vaten het blijft toch de favoriet!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maja
21 June 2023

Gewoon weer super vers, snel en heerlijk.

Marijke Hilst
18 June 2023

Heel erg goed! Heerijk gegeten en op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gwenael
16 June 2023

Food was great, just delivery was bad as delivered to the wrong address, 124 but of another street (and yes, sorry my phone was on silent, so still 3 stars, but honestly not sure how the driver can confuse 2 streets with such different name)

Vivian Strijder
13 June 2023

Goed… erg lekker!

Dubois
12 June 2023
Ferry
10 June 2023

Goede gerechten, warme gerechten waren nog goed warm bij thuiskomst. Lekker gegeten